Sebarang pertanyaan boleh
sms/whatsapp/wechat ke 0197583883


Pakej FC Bio Sanitary Pad


Hai :)).

Terima kasih kerana berminat dengan produk tuala wanita FC Bio. Saya bersyukur kerana anda dah buat pilihan yang bijak dalam memilih tuala wanita yang berkualiti. Sentiasa ingat tuala wanita yang bagus mesti KAPAS dan bukannya kertas, apatah lagi kertas recycle. 


Sejak saya dah jumpa fc bio memang dah tak pandang lagi jenama lain. Kadang-kadang bila jalan-jalan kat pasaraya lintas kat bahagian tuala wanita, terbayang zaman dulu-dulu. Setiap bulan mesti lama bertapa kat seksyen situ cari pad paling murah yang ada. Masa tu saya sama juga macam anda dulu-dulu, dalam fikiran alah setakat nak pakai kat 'situ' buat tahan darah kotor supaya tak tembus carik yang murah-murah sudah.


Tapi saya terlupa betapa berharganya kawasan 'situ'. Itu kan mahkota kewanitaan kita. Kenapa mahkota kita nak letak benda-benda yang murah, recycle paper (baca: sampah) pulak tu. Mahkota kita tu sekali dah rosak takde galang gantinya lagi. Lagipun Rasulullah s.a.w pun ada bersabda tentang penggunaan kapas untuk membersihkan darah.


"Hadis riwayat Aisyah ra., ia berkata: Seorang wanita bertanya kepada Nabi saw. tentang cara wanita mandi wajib dari haid? Perawi hadis berkata: Kemudian Aisyah menjelaskan bahwa beliau mengajarkannya cara mandi. (Di antara sabda beliau): Engkau ambil kapas yang diberi misik, lalu bersihkan dengan kapas itu. Wanita itu berkata: Bagaimana cara membersihkannya? Beliau bersabda: Maha suci Allah! Bersihkan saja dengan kapas itu. Dan beliau bersembunyi. (Sufyan bin Uyainah memberi isyarat tangan kepada kami pada wajahnya). Perawi hadis melanjutkan: Aisyah berkata: Aku tarik wanita itu mendekati aku. Aku tahu apa yang diinginkan Nabi saw, lalu aku berkata kepadanya: Bersihkan bekas darah haidmu dengan kapas itu." 


SENARAI HARGA FC BIO SANITARY PAD

Pantiliner
RM10 (20 pcs/bungkus)

Day Use
RM11 (10 pcs/bungkus)

Night Use
 RM12 (10 pcs/bungkus) 

Itu harga biasa bagi FC Bio Sanitary Pad. Kalau anda nak beli dengan saya seketul-seketul macam itu boleh. Tapi kalau nak lagi jimat lebih baik beli borong iaitu secara pakej (rujuk jadual di bawah).


PAKEJ 1 Bundle

KOD
JENIS
KANDUNGAN
HARGA ASAL
HARGA PAKEJ
JIMAT
P40
Pantiliner
20 bungkus
(20pcs/bungkus)
RM200
RM170
RM30
D20
Day Use
20 bungkus
(10pcs/bungkus)
RM220
RM190
RM30
N20
Night Use
16 bungkus
(10pcs/bungkus)
RM192
RM170
RM22
CO9
Combination
18 bungkus
(6 panti + 6 day + 6 night)
RM198
RM172
RM26
*harga belum termasuk kos pengeposan


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kalau nak jimat lagi, anda boleh ambil pakej 2+1. Dalam pakej ini anda akan dapat 3 bundle. Yang ini lebih berbaloi-baloi penjimatannya =)).

PAKEJ (2+1)

KOD
JENIS
KUANTITI PAKEJ
HARGA ASAL
HARGA PAKEJ
JIMAT
P40
Pantiliner
1 bundle
RM200
RM170
RM30 
N20
Night Use
1 bundle
RM192
RM170
RM22 
D20
Day Use
1 bundle
RM220
RM65
 RM155
JUMLAH
3 bundle
RM612
RM405
RM207

Yang dalam jadual ni contoh saja. Katakan anda nak semua pantiliner (P40) pun boleh takda masalah. Harga pakej tetap sama.

Pembelian pakej 2+1 ini juga melayakkan anda mendaftar keahlian secara percuma. Apa kelebihan kalau daftar ahli, boleh klik >>SINI.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nak beli fc bio dengan harga lagi murah? Boleh =)). Beli borong 16 bundle (pakej VIP) atau 66 bundle (pakej QM). Pakej-pakej ini adalah pakej untuk agen/pengedar tapi kalau anda sekadar nak guna-guna sendiri pun boleh ambil pakej ni, tiada masalah.

PAKEJ VIP

KOD
JENIS
KUANTITI PAKEJ
HARGA PAKEJ
HARGA ASAL
PENJIMATAN
P40
Pantiliner
5 bundle
RM850
RM1000
RM150
N20
Night
5 bundle
RM850
RM960
RM110
D20
Day Use
5 bundle
RM325
RM1100
RM775
D20
Day Use
1 bundle
PERCUMA
RM220
RM220

Bonus (rebet)
RM105
JUMLAH
16 bundle
RM2025
RM3280
RM1360

10 bundle x RM170
5 bundle x RM65 (harga asal 1 bundle antara RM160-180)
1 bundle adalah PERCUMA

Pakej ini untung sangat sebab selain mendapat 5 bundle dengan harga RM65 setiap satu, anda juga mendapat 1 bundle extra percuma. Anda juga akan mendapat rebet sebanyak RM105 setiap kali membuat pembelian (dimasukkan ke dalam akaun).


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PAKEJ QM

KOD
JENIS
KUANTITI PAKEJ
HARGA PAKEJ
HARGA ASAL
PENJIMATAN
P40
Pantiliner
30 bundle
RM5100
RM6000
RM900
N20
Night
15 bundle
RM975
RM2880
RM1905
D20
Day Use
15 bundle
RM975
RM3300
RM2325
D20
Day Use
6 bundle
PERCUMA
RM1320
RM1320

Bonus (rebet)
RM630
JUMLAH
66 bundle
RM7050
RM13 500
RM7080

30 bundle x RM170
30 bundle x RM65
6 bundle adalah PERCUMA


Untuk order/pertanyaan, hubungi saya:
sms/call : 019-7583883 atau
PM : Rina Avail atau
emel : inspirasihatcantik@gmail.com


Salam Ceria Cemerlang,

Popular Infomation

 

Copyright © ! Inspirasi Sihat&Cantik !. Designed by Whitey Mommy