BELI & MENANG WANG TUNAI RM1000 !!!

Dengan belian minima 9 pek pad herba avail (fc bio sanitary pad) anda akan menerima 1 Pencuci Muka Organik bersaiz 50 ml bernilai RM35 serta 3 tiket cabutan bertuah WANG TUNAI RM1000 !!!

WHATSAPP/SMS : Rina (0197583883) untuk info dan pertanyaan.



Avail China Trip : Perasmian Pembukaan Kilang Ke-2 FC Bio Sanitary Pad



Haiii..ok sambung-sambung lagi cerita China. Jangan muntah ye hehe. Entri ini bersambung dari >>SINI.


Hari ketiga (Jumaat, 28 Februari)

Hari terakhir di China kami dibawa dengan menaiki bas ke Hui Zhou. Perjalanan dari hotel ambik masa lebih kurang satu jam setengah. Subuh-subuh lagi kami dah bertolak. Suhu di Hui Zhou lebih sejuk berbanding Shen Zhen. Hui Zhou kawasannya macam kampung-kampung sikit berbeza dengan Shen Zhen yang merupakan bandar besar.


Sebenarnya inilah tujuan kami ke China, iaitu sempena perasmian pembukaan kilang FC Bio Sanitary Pad yang ke-2.


Mungkin ada yang mula skeptikal kenapa kilang pad herba Avail ni letaknya di China. Asal produk dari China je semua jadi tak bagus kan. Antara faktor kenapa Avail memilih mendirikan kilang di sana adalah sebab bahan mentah iaitu kapas dan herba yang lebih mudah didapati. Kat Malaysia mana nak dapat kapas banyak-banyak. Kilang ini adalah hak milik penuh Avail International. Hanya kilang pad sahaja di sana, bagi produk supplemen lainnya semua kilang adalah terletak di Malaysia.


Belon-belon dilepaskan ke udara semasa perasmian terbang bersama impian kami


:D

Selepas perasmian tibalah saat yang ditunggu-tunggu iaitu lawatan ke dalam kilang untuk melihat sendiri cara pad herba Avail dihasilkan. Dari segi kualiti dan kebersihan memang sangat-sangat dijaga. Walaupun tuala wanita fungsinya hanya untuk menampung darah kotor tapi kita tak boleh ambil mudah dengan nak pakai yang cikai-cikai sebab tuala wanita tu nak letak pada mahkota kewanitaan kita. Kena pilih yang berkualiti seperti pad herba Avail ni. 

Pekerja kena pakai macam ni bila nak masuk kilang. Tangan pun kena cuci dan rendam 10 minit. Kecut tak kecut lah tangan janji bersih kan.


Sebelum masuk kena sembur dengan angin kuat pulak untuk nyah habuk.



Nampak tak? Bersih sangat proses pembuatannya. Barulah dapat hasilkan pad yang berkualiti.


Grup AMG


Welcome to our factory!


Bersama dengan Availian dari seluruh Malaysia, Indonesia dan Filipina


Tamatlah sudah cerita kami di China. Malam tu kami naik flight balik Malaysia meninggalkan seribu kenangan manis. Jumpa lagi di Korea pula nanti!


0 comments:

Popular Infomation

 

Copyright © ! Inspirasi Sihat&Cantik !. Designed by Whitey Mommy