Sebarang pertanyaan boleh
sms/whatsapp/wechat ke 0197583883


LIV-ZELL : Minuman Kecantikan Berasaskan Stem Sel Epal Swiss


As-salam..haii ^__^.


Ingat lagi tak dekat entri >>INI saya dah janji nak share produk apa yang saya guna hingga garis-garis halus di hujung (ekor) mata saya ni dah hilang? Inilah dianyaaa..taraaaa mempersembahkan : LIV-ZELL.


RM200/kotak (15 sachet)


Saya guna dulu Liv-Zell ni untuk tengok kesan dia macam mana. Lepas habis sekotak saya belek-belek la muka sendiri kan nak tengok ada kesan tak. Saya memang perasan sebelum ni kat bahagian hujung mata saya ada garis-garis halus. Memangla dari jauh tak nampak. Tapi haruslah kita hapuskan garis halus itu sebelum ianya menjadi ketara kan hehe.


Lepas tu saya perasan juga (haha tak habis-habis perasan), kulit muka saya macam anjal, tegang dan tambah cerah. Ada seorang kawan saya tu lagi best. Katanya, kesan hitam bawah mata dia semakin pudar. Wah wah makin tambah cantikla cik fieya kita kan. 


Liv-Zell ini memang khas untuk kulit terutamanya untuk orang perempuan yang nak maintain muda gittewww. Kita semua memanglah akan tua bila tiba masanya kan tapi apa salahnya kalau kita lambatkan sikit proses menjadi tua itu. Biar umur je tua tapi muka tetap muda hehe. Macam tak bestla pulakkan kalau saya jelita sorang-sorang. Haha. Perasan. Just joking =). Abaikan itu ya. Jadi, marilah kita menjadi jelita tanpa mengira usia secara beramai-ramai hehe.


Apakah keistimewaan LIV-ZELL?


Liv-zell diformulasikan daripada PhytoCellTec™ Malus Domestica (stem sel epal swiss, utwiller sp├Ątlauber) dan diperkaya dengan bahan tambahan seperti ekstrak kulit kayu pine, ekstrak amla, ekstrak lycopene, resveratol, kolagen dari ikan laut, ekstrak kulit manggis, multivitamin dan multimineral. Gabungan bahan-bahan ini memberi kesan terbaik kepada kulit terutamanya untuk awet muda. Tentang stem sel epal swiss mesti ramai dah tahu akan kesannya kan?



PhytoCellTec™ Malus Domestica adalah yang pertama dan satu-satunya teknologi yang dicipta untuk melindungi sel stem manusia. Ianya telah dianugerahkan sebagai ciptaan berinovasi "Bahan Aktif Terbaik" pada tahun 2008 di Eropah dah telah dipatenkan (EP 1985280 A2).


Liv-Zell telah dibuktikan melalui kajian klinikal dan ternyata berkesan dalam:

  • meningkatkan jangka hayat sel stem epiderma
  • melambatkan prose penuaan sel
  • melindungi sel dan memperbaiki dna
  • membantu sel epiderma mengekalkan fungsinya untuk menghasilkan tisu baru
  • mengurangkan kedalaman kedutan
  • melindungi dari radiasi sinaran UV


Anda rasa RM200 adalah mahal? Untuk harga pengenalan, saya beri RM168/kotak. Suka takkk? Kalau suka order cepat sebab tawaran ni sampai hujung bulan ni saja. Ada seminggu je lagi sebelum tawaran ini berakhir. Lepas tu harga kembali ke asal. 


Untuk order/pertanyaan, hubungi saya:
sms/call : 019-7583883 atau
PM : Rina Avail atau
emel : inspirasihatcantik@gmail.com


Salam Ceria Cemerlang,

4 comments:

fieya

livzell terbaekk. Dah cba best sgt.

Nyue

menjadi ke nie..kulit bukan main ag sensitif nie....takot la...huhu

armouris

terjumpa info ni, pasal sel stem… sharing is caring :) - Sel Stem Darah Periferal

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty

Nyue: NNyue sensitif dgn bahan apa? Boleh periksa dulu bahan apa yg nyue tak boleh guna. Kalau bahan tersebut tiada dlm Liv-Zell nyue bolehla cuba :)

Popular Infomation

 

Copyright © ! Inspirasi Sihat&Cantik !. Designed by Whitey Mommy