BELI & MENANG WANG TUNAI RM1000 !!!

Dengan belian minima 9 pek pad herba avail (fc bio sanitary pad) anda akan menerima 1 Pencuci Muka Organik bersaiz 50 ml bernilai RM35 serta 3 tiket cabutan bertuah WANG TUNAI RM1000 !!!

WHATSAPP/SMS : Rina (0197583883) untuk info dan pertanyaan.



Cuci Kolon Sama Penting Dengan Cuci Baju

"Death begins in the colon"- Elie Metchnikoff
 (saintis Russia yang pernah memenangi hadiah nobel pada 1908)


Baju dah pakai kena cuci betul tak? Heh..ada jugak spesies pakai baju ulang² kali. Tapi faham² jelah kan bajunya bau macam mana. Bau satu hal tapi perasan tak dia kat baju busuk tu dah melekat aneka macam ragam kuman dan hama. Ok lagi baju pakai dekat luar - paling teruk pun kena gatal² kulit.

Perut, usus kecik besar..hari² pakai kan. Kenalah cuci jugak. Kolon adalah bahagian terakhir dalam saluran gastrousus, sangat dekat dengan anus. Dah tentu banyak bahan buangan bertoksik kan kat sini. Kalau tak servis bahagian ni lama² parasit boleh membiak dan kemudiannya masuk dan memusnahkan sel² badan.

Dengan gaya hidup dan juga persekitaran yang semakin tidak menyihatkan ini mencuci usus atau detoksifikasi bukan lagi satu pilihan tapi satu keperluan. Banyak cara untuk detoks seperti minum air putih dengan cukup, mesti makan sayur dan buah, mesti ambil serat/fiber serta kurangkan pengambilan kafein.

Saya cuma cadang saja - mari minum green fit untuk cuci kolon anda bersih²!




Salam Ceria Cemerlang,

0 comments:

Popular Infomation

 

Copyright © ! Inspirasi Sihat&Cantik !. Designed by Whitey Mommy