BELI & MENANG WANG TUNAI RM1000 !!!

Dengan belian minima 9 pek pad herba avail (fc bio sanitary pad) anda akan menerima 1 Pencuci Muka Organik bersaiz 50 ml bernilai RM35 serta 3 tiket cabutan bertuah WANG TUNAI RM1000 !!!

WHATSAPP/SMS : Rina (0197583883) untuk info dan pertanyaan.



Bukan Untuk Perempuan Ajerlah...


Hai :).


Baru-baru ni saya ada keluarkan iklan FC Bio Sanitary Pad di Johor Biz. Ramai jugaklah yang call minta nak jadi agen dan pengedar. Cuma yang peliknya semua yang contact adalah perempuan. Mana perginya kaum lelaki? Diaorang tak berminat nak terlibat dalam bisnes tuala wanita ke? 


Agaknya orang lelaki segan kot nak terlibat dalam bisnes barangan wanita. Silaplah kalau anda semua berfikir macam tu. Sebenarnya ramai lelaki yang buat bisnes macam ni tau..termasuklah brader otai ni..


Gambar dipinjam daripada En. Apo..terima kasih ya..

Ha..anda kenal tak siapa dalam gambar tersebut (yang botak tulah). Kalau tak kenal memang saja je la tu. Itulah abang Hattan. Untuk pengetahuan anda semua, artis macam beliau pun tak segan nak jual barang peribadi wanita tau. Bukannya tak standard bisnes pad herba Avail ni. Beliau cuma rasa produk ni bagus dan pasarannya meluas sebab tu dia berani menongkah arus menjual tuala wanita.


Ada orang cerita pada saya..tak tahu betul ke tidaklah. Asal-usul Hattan terlibat dengan pad herba Avail ni ialah apabila beliau telah diserang migrain dan ada hamba Allah syorkan tampal FC Bio Sanitary Pantiliner di kepalanya. Dengan izin Allah, sakit kepala beliau hilang. Sejak dari hari tulah Hattan pun menjual produk ni kepada rakan-rakan artis yang lain. Irma hasmie pun pakai pad ni tau. Hmm..anda jangan ingat saya buat cerita lawak pulak. Memang betul Hattan jual tuala wanita. Terpulanglah anda nak percaya atau tidak.



3 comments:

Norhafiza

ye la rina..klo No kirim beli pad pd Abang selalu lupa nk beli brand apa padahal tiap2 bulan yang brand sama yang No guna huhu..agaknya kebanyakan dorang malas nak amik tau kot..hanya segelintir je mcm abg Hattan tu..

Popular Infomation

 

Copyright © ! Inspirasi Sihat&Cantik !. Designed by Whitey Mommy